Garantia produselor
Toate sistemele de purtare Elna beneficiaza de 12 luni de garantie.
Durata medie de utilizare a produsului este in conformitate cu Directiva Parlamentului European si a Consiliului European 1999/44/CE din 25 mai 1999.
Nu se poate invoca garanţia în condiţiile utilizării gresite a produsului.
Garanția poate fi aplicată numai în cazul în care, la momentul returnării produsului, Clientul deține și prezintă documentele și elementele care au însoțit produsul la livrare( manual de instrucțiuni, etichete atașate de produs intacte, factura de vânzare și/sau orice alt document cu valoare l, care a/au fost inclus(e) în colet în momentul livrării).
Garanția include: cusaturi (realizate cu ata testata , sisteme de prindere (catarame, inele, curele), .
Firele ingrosate nu sunt considerate defecte. Ele sunt dovezi ca produsul tau este unul organic, aceste minuscule iregularitati sunt din cauza ca materialul folosit este unul organic
Garanția nu acoperă utilizarea incorectă a produselor.
Garanția nu include: nerespectarea instrucțiunilor de îngrijire recomandate, rupturi, țesătura uzata, daune cauzate de produse de albit sau mașini de spălare, curățare incorectă, decolorare solara etc. petele de murdărie constituie deteriorări normale și nu reprezintă motive pentru reclamație.
Va rugam sa ne trimiteti pe mail 2-3 imagini pentru a ilustra defectul aparut
Pentru rezolvarea unor eventuale probleme legate de retur , returnare va rugam sa ne contactaţi telefonic sau Whatsapp la 0751834399 sau prin e-mail la office@elnababy.ro şi echipa Elna va raspunde cu maxima promptitudine de Luni pana Sambata, intre 10:00 – 18:00.
Returnarea produselor:
Consumatorul poate solicita returnarea produselor in urmatoarele situatii:
Clientul sesizează în scris compania, cu referire la starea produsului achiziționat, pentru care este solicitată aplicarea garanției;
– ulterior primirii produsului returnat Compania și Clientul pot agrea ca măsura reparatorie imediata, returnarea de către companie, a sumei achitate pentru produs. În cazul în care Clientul a plătit în avans. În cazul în care părțile nu agreează în mod expres această modalitate de soluționare a sesizării Clientului, atunci va aplica măsurile reparatorii prevăzute de lege, după cum urmează:
1. Se va încerca repararea produsului sau aducerea acestuia la conformitate. Dacă această măsură reparatorie nu este posibilă, se va proceda la înlocuirea produsului cu un model identic, în cazul în care părțile nu convin altfel și în orice caz, în măsura în care există stoc disponibil pentru înlocuirea produsului;
2. Se va restitui suma de bani achitată pentru acel produs în termen de 14 zile împreună cu taxa de livrare achitată, dacă este cazul, dacă niciuna dintre masurile reparatorii susmenționate nu este posibilă;
Daca produsul a fost platit ramburs, cumparatorul ne va pune la dispozitie un cont unde sa viram banii
Costul transportului este în sarcina dvs.
Renuntarea
Clientul are dreptul conform legii O.U.G. 34/2014, art. 9 (1), sa renunţe la cumpărarea produselor deja comandate, fără a plăti penalităţi şi fără a invoca un motiv, în termen de 14 zile. Pentru renuntare va trebui sa ne sunati sau contactati pe email la office@elnababy.ro
Daca produsul a fost platit ramburs, cumparatorul ne va pune la dispozitie un cont unde sa viram banii
Costul transportului este în sarcina dvs.
Conditii de acordare a garantiei
Nu tăiați eticheta interioară, atașată a produsului! Lipsa acestei etichete interioare duce automat la pierderea oricărei garanții.
Important:
Compoziția precum și pictogramele cu instrucțiunile de curățare și întreținere ale produsului dumneavoastră se găsesc pe eticheta interioară a acestuia.
Acestea sunt specifice produsului dumneavoastră și este obligatorie consultarea acestora înainte de curățarea produsului.
Ulterior livrării, verificați semnificația pictogramelor de pe eticheta interioară a produsului comandat de dumneavoastră